محصولات پارس خودرو مطابق با استانداردهای زیست محیطی است
 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی میزان مصرف سوخت و مطابقت محصولات شرکت پارس خودرو با استانداردهای زیست محیطی را از مهمترین ویژگی های تولیدات این شرکت عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، ا... وردی دهقانی با بیان این نکته که برتری کیفی خودروها در نوع طراحی ، امنیت و راندمان بالای آنهاست، گفت: معمولا کیفیت خودروها بستگی به مدل و نوع طراحی ، امنیت و راندمان و قیمت خودروها دارد.
وی به دلایل برتری برخی تولیدات داخلی نسبت به سایر خودروها پرداخت و افزود: برتری کیفی و رضایتمندی مشتریان از محصولاتی مانند محصولات پارس خودرو به مدیریت صحیح، حضور کارشناسان و متخصصان در این شرکت خودروساز بر می گردد که می توانند خودرویی را تولید و عرضه کنند که از کیفیت و ایمنی بالاتری برخوردار بوده و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.
وی موفقیت یک شرکت خودروساز را در تولید و عرضه محصولات با کیفیت ، اعمال سیستم مدیریت صحیح و کارآمد، استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا دانست و گفت: مسلما توجه به جدول ارزیابی کیفی خودروها که هر ماهه توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر می شود می تواند بیانگر سطح کیفی محصولات گروه خودرویی تولید داخل باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز با توجه به اهمیت مشتریان نسبت به رفاه و آسایش و امنیت در خرید محصولات خودرویی ، شرکتها باید بهترین محصول با بهترین خدمات و کمترین هزینه را در اختیار مشتریان قرار دهند.
نماینده ورزقان در خانه ملت در ادامه بر لزوم رعایت اصل مشتری مداری در صنعت خودروسازی اشاره کرد و افزود: چنانچه خودروسازان اصول مشتری مداری و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان را مورد توجه قرار دهند بی شک میزان استقبال مشتریان از خرید خودروهای خارجی کاسته خواهد شد.
دهقانی همچنین رعایت استانداردهای بین المللی در تولید و رشد صادرات را از مزیت های شرکت پارس خودرو دانست و گفت : رشد بالای صادرات و دست یابی به الزامات و استانداردهای بین المللی آلایندگی یورو4 ، از مزیت های محصولات شرکت پارس خودرو است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2591
بازدید دیروز : 1996
بازدید هفته : 10109
بازدید ماه : 9927
بازدید کل : 472751
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2